نرم افزار crm اوج به شما کمک بزرگی می کند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 917
:: باردید دیروز : 1937
:: بازدید هفته : 917
:: بازدید ماه : 10077
:: بازدید سال : 70217
:: بازدید کلی : 445017

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

نرم افزار crm اوج به شما کمک بزرگی می کند
شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 16:33 | بازدید : 703 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


نرم افزار crm اوج از دید مشتری به شما کمک می کند تا شکاف ها و فرصت های موجود در کسب و کارتان را مشاهده و استراتژی و فرآیند های موثرتری برای سازمان در نظر بگیرید.

این شرکت‌ها برای حفظ اطلاعات مشتری از روش‌های قدیمی مثل ایمیل، ایجاد فایل جداگانه یا یادداشت برداری استفاده می‌کنند.

فروش و صدور پیش فاکتور: از طریق سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به صورت تکی و یا گروهی به مشتریان خود پیش فاکتور بفرستید و بعدا آن را به فاکتور قطعی تبدیل کرده و نهایتا مستندات فروش را به سیستم حسابداری شرکت ارسال کنید.

اینکه بدانید چه مشتری در چه زمان هایی و با چه شرایطی از شما خرید می کند، به طور قطع می تواند راهکار مناسبی برای فروش بیشتر باشد.

شما در نمایشگاه های مختلف شرکت می کنید و یا از کانال های مختلف برای محصولات خود تبلیغات می کنید تا مشتریان جدیدی را جذب کنید .

حذف پیام‌ رسان سیگنال از فروشگاه‌ های اپلیکیشن ایرانی

یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری باید فرایند کار شما را ساده کند و باید امکاناتی را فراهم کند تا کاربر با سرعت و دقت بیشتری کارها را انجام دهد و مدیران بتوانند از عملکرد کارکنان فروش گزارش گیری کنند.

بسیاری از کسب کارها در ابتدای کار خود با فرض اینکه کسب و کار ما کوچک‌است و یا تعداد مشتری‌های ما آنقدر زیاد نیست که بخواهیم از این نوع نرم‌افزارها استفاده کنیم و در ابتدا اطلاعات را بر روی ایمیل یا اکسل ذخیره میکنند.

حالا شما (یا کارمندتان) باید اطلاعات این افراد را در لیست ایمیل مشتریان وارد کنید. این کار با استفاده از نرم افزار crm سایت https://www.owj.io انجام می شود.

این استراتژی نقش بسیار پر رنگی در سازمانتان بازی می کند چرا که موجب می شود فرایندها و فرهنگ سازمانی صحیح مشتری محوری در کسب و کار شما شکل بگیرد.

مدیران سازمان نیز با تحلیل آمارها و گزارشات بدست آمده از این ابزار، با بینش دقیق تری می توانند تصمیم گیری های مهم سازمانی را اتخاذ کنند.

میخواستم بدونم نر افزار های سی آر ام باید مثلا روی مدیریت محتوا مثه وردپرس نصب شن یا جداگانه یه فضای ابری در اختیار ماست؟

دیدگاه مشتری به شما کمک می کند تا شکاف ها و فرصت های موجود را ببینید و استراتژی و فرآیند های جدید و مناسبی را برای سازمان خود اتخاذ کنید.




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: